Jak postupovat při reklamaci?
Zboží zabalte tak, aby se během přepravy nepoškodilo (použít můžete i původní balení, bude to ekologičtější). Do zásilky přiložte tento vyplněný formulář.
Pokud nemáte k dispozici tiskárnu, formulář nám můžete poslat také emailem, případně přiložit popis závady napsaný rukou. Nezapomeňte uvést číslo objednávky.
Odeslání zboží prostřednictvím služby Packeta
Zboží nám můžete doručit bezplatně prostřednictvím jedné z cca 1000 poboček packety (zásilkovny).
Seznam poboček naleznete zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky
Vyberte takovou pobočku, která má obsluhu (ne balíkobox). V detailu pobočky musí být uvedena služba "reklamační asistent". Obsluha od vás bude vyžadovat pro autorizaci naše ID: 91384215.
Packeta nám následně vrácené zboží doručí většinou do 5 pracovních dnů.
Vrácení zboží poštou / kurýrem
Zboží nám můžete samozřejmě poslat i přímo poštou nebo kurýrem na adresu skladu: NajTrade s.r.o., Hroncova 1, 040 01 Košice, Slovensko.
Zásilku posílejte bez dobírky. Zásilky s dobírkou budou odmítnuty. Pokud posíláte zboží českou poštou, pro urychlení vyřízení prosím nepoužívejte službu "doporučená zásilka". Zásilku doporučujeme také pojistit.
Náklady na doručení zboží od vás k nám v tomto případě neproplácíme.
Hledáte něco jiného?
Reklamační řád naleznete zde.
Naše kontaktní a fakturační údaje naleznete zde.