Jak reklamovat zboží

Jak postupovat při reklamaci?

Zboží zabalte tak, aby se během přepravy nepoškodilo (použít můžete i původní balení, bude to ekologičtější). Do zásilky přiložte tento vyplněný formulář.

Pokud nemáte k dispozici tiskárnu, formulář nám můžete poslat také emailem, případně přiložit popis závady napsaný rukou. Nezapomeňte uvést číslo objednávky.

 

Odeslání zboží prostřednictvím služby Packeta

Zboží nám můžete doručit bezplatně prostřednictvím jedné z cca 1000 poboček packety (zásilkovny).

Seznam poboček naleznete zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky

Vyberte takovou pobočku, která má obsluhu (ne balíkobox). V detailu pobočky musí být uvedena služba "reklamační asistent". Obsluha od vás bude vyžadovat pro autorizaci naše ID: 91384215.

Packeta nám následně vrácené zboží doručí většinou do 5 pracovních dnů.

 

Vrácení zboží poštou / kurýrem

Zboží nám můžete samozřejmě poslat i přímo poštou nebo kurýrem na adresu skladu: NajTrade s.r.o., Hroncova 1, 040 01 Košice, Slovensko.

Zásilku posílejte bez dobírky. Zásilky s dobírkou budou odmítnuty. Pokud posíláte zboží českou poštou, pro urychlení vyřízení prosím nepoužívejte službu "doporučená zásilka". Zásilku doporučujeme také pojistit.

Náklady na doručení zboží od vás k nám v tomto případě neproplácíme.

 

Hledáte něco jiného?

Reklamační řád naleznete zde.

Naše kontaktní a fakturační údaje naleznete zde.

Ověřeno našimi zákazníky
Zboží recenze
(275)
97 %
spokojených zákazníků
99 %
spokojeno s termínem dodání
100 %
spokojeno s komunikací
100 %
spokojeno s dodáním zboží
všechny recenze
Flair PRO 2
98% na Heureka.cz
důvěřují nám stovky zákazníků
Specializovaný prodejce
poradíme při výběru i po nákupu
Rychlé dodání
v průměru za 1 pracovní den
Zboží skladem
odesíláme z vlastního skladu
Doprava zdarma
při nákupu nad 2000 Kč