Jak reklamovat zboží

Jak postupovat při reklamaci?

Zboží zabalte tak, aby se během přepravy nepoškodilo (použít můžete i původní balení, bude to ekologičtější). Do zásilky přiložte tento vyplněný formulář.

Pokud nemáte k dispozici tiskárnu, formulář nám můžete poslat také emailem, případně přiložit popis závady napsaný rukou. Nezapomeňte uvést číslo objednávky.

 

Odeslání zboží prostřednictvím služby Packeta

Zboží nám můžete doručit bezplatně prostřednictvím jedné z cca 1000 poboček packety (zásilkovny).

Seznam poboček naleznete zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky

Vyberte takovou pobočku, která má obsluhu (ne balíkobox). V detailu pobočky musí být uvedena služba "reklamační asistent". Obsluha od vás bude vyžadovat pro autorizaci naše ID: 91384215.

Packeta nám následně vrácené zboží doručí většinou do 5 pracovních dnů.

 

Vrácení zboží poštou / kurýrem

Zboží nám můžete samozřejmě poslat i přímo poštou nebo kurýrem na adresu skladu: NajTrade s.r.o., Hroncova 1, 040 01 Košice, Slovensko.

Zásilku posílejte bez dobírky. Zásilky s dobírkou budou odmítnuty. Pokud posíláte zboží českou poštou, pro urychlení vyřízení prosím nepoužívejte službu "doporučená zásilka". Zásilku doporučujeme také pojistit.

Náklady na doručení zboží od vás k nám v tomto případě neproplácíme.

 

Hledáte něco jiného?

Reklamační řád naleznete zde.

Naše kontaktní a fakturační údaje naleznete zde.

Ověřeno našimi zákazníky

Ověřený zákazník
Velká spokojenost, kávičku si užíváme. Doručení nadsvětelnou rychlostí ....
Ověřeno zákazníky
Ověřený zákazník
Perfektní, vstřícná komunikace., Neskutečná rychlost
Ověřeno zákazníky
Ověřený zákazník
Měli doplňky k základnímu zboží, což jinde neměli
Ověřeno zákazníky
Ověřený zákazník
Super komunikace, rychlá dodávka
Ověřeno zákazníky
Ověřený zákazník
Vše ok, jak má být.
Ověřeno zákazníky
(: Feedback :)

Chybí Vám něco v našem eshopu? Co bychom měli zlepšit? Budeme rádi za každý feedback.