Jak reklamovat zboží
Reklamace zboží
Pokud se na zboží vyskytla vada nebo poškození, které není způsobeno používáním, můžete podat reklamaci.
Jak postupovat při reklamaci
Zboží zabalte tak, aby se během přepravy nepoškodilo (použít můžete i původní balení, bude to ekologičtější). Do zásilky přiložte tento vyplněný formulář.
Pokud nemáte k dispozici tiskárnu, formulář nám můžete poslat také emailem, případně přiložit popis závady napsaný rukou. Nezapomeňte uvést číslo objednávky.
Odeslání zboží prostřednictvím služby Packeta
Zboží nám můžete doručit bezplatně prostřednictvím jedné z cca 1000 poboček packety (zásilkovny).
Seznam poboček naleznete zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky
Vyberte takovou pobočku, která má obsluhu (ne balíkobox). V detailu pobočky musí být uvedena služba "reklamační asistent". Obsluha od vás bude vyžadovat pro autorizaci naše ID: 91384215.
Packeta nám následně vrácené zboží doručí většinou do 5 pracovních dnů.
Vrácení zboží poštou / kurýrem
Zboží nám můžete samozřejmě poslat i přímo poštou nebo kurýrem na adresu skladu: NajTrade s.r.o., Hroncova 1, 040 01 Košice, Slovensko.
Zásilku posílejte bez dobírky. Zásilky s dobírkou budou odmítnuty. Pokud posíláte zboží českou poštou, pro urychlení vyřízení prosím nepoužívejte službu "doporučená zásilka". Zásilku doporučujeme také pojistit.
Náklady na doručení zboží od vás k nám v tomto případě neproplácíme.
Prodejce se zavazuje opravit nebo vyměnit vadné zboží nejpozději do 30 ti kalendářních dnů od obdržení reklamovaného zboží.
Po uplynutí záruční doby právo na reklamaci zanikne